Nitrogram Instagram için en iyi analiz araçlarından biri. Markaların Instagram raporları için uygun bir fiyatlar da sunuyor. @igersistanbul olarak Nitrogram’ı inceledik.
Nitrogram’a öncelikle demo için kayıt olabiliyorsunuz. Kayıt olabilmek ve demoyu denemek için Instagram hesabı ile giriş yapıyorsunuz. E-posta adresinizi girdikten sonra size yönlendirici bir mail geliyor ve kısaca demoda neler yapabileceğinize dair yönlendiriliyorsunuz.
Nitrogram’ın en sevdiğim özelliği takip arayüzünün sade ve verimliliği. Üç takip aracı sunuyor:
- Instagram kullanıcı adı (@)
- Instagram hashtag (#)
- Lokasyon bazlı takip (Lokasyon adı/Foursquare ID)
Lokasyon bazlı takipte belirli bir lokasyon üzerinde paylaşılan Instagram fotoğraflarının analizlerini görebilmek mümkün. Etkinlik alanları/AVM/restoran/kafe gibi lokasyonlar için ideal ve Instagram kullanarak interaktif potansiyeli görebilmeyi mümkün kılıyor.
Nitrogram belli ki Adidas ve Starbucks ile işbirliği yapmış. Çünkü demo olarak Adidas’ın hesabını veya Starbucks hashtag’ini inceleyebiliyorsunuz. Lokasyon bazlı arama örneklerini eklememeleri üzdü açıkçası.
Aşağıda metrik başlıklarını ve bir kaç örneğini listeliyor olacağım. Çok fazla detay olduğu için ilgilenirseniz diğer bölümleri Nitrogram arayüzünde inceleyebilirsiniz.
Yorumunuz için teşekkürler.Admin onayladığı zaman burada gözükecek. DönüştürDönüştür İfadelerİfadeler